top of page
Поиск
  • Фото автораПриморська ЗОШ №3

Україно – ненько матінко моя! До твого серденька припадаю я!

З нагоди Дня Соборності України та виховання у громадян почуття патріотизму і гордості за свою державу у нашій гімназії відбулися наступні заходи:

  • Тематичні уроки національно-патріотичного спрямування: «Єднання заради Незалежності», «Соборна мати Україна - одна на всіх, як оберіг»



  • Вікторина «Як я знаю Україну?» та перегляд тематичних відео (5-9 кл).


  • Тематична виставка літератури «Тільки в єдності наша сила».


  • 1-4 класи виховна година «На світі багато чудових країн, мені наймиліша, найкраща країна, яка піднялася, мов Фенікс, з руїн, безсмертна моя Україна»



  • Пізнавальна гра-пазл «Об’єднай Україну» 7 клас


  • Участь у конкурсах до Дня Соборності України «Україна – це ми!»



16 просмотров0 комментариев

Недавние посты

Смотреть все
bottom of page